شلف فروشگاهی

شلف فروشگاهی


شلف فروشگاهی و نمایش محصولات شما.

با مدرن شدن خریداران شما به فروشگاه های آنلاین، زمان آن فرا رسیده است که برنامه های جدیدی برای آوردن جمعیت به فروشگاه های خرده فروشی خود طراحی کنید.

یک راه کارآمد برای انجام آن استفاده از واحدهای نمایش خرده فروشی برای بهبود ظاهر کلی فروشگاه شما است. شلف فروشگاهی ماهان شلف این امکان رو برای شما فراهم خواهد کرد.

مقدمه ای بر واحدهای نمایشگر خرده فروشی و انواع آنها :

صفحه نمایش جایگاه مهمی در دنیای خرده فروشی دارد. یکی از استراتژی های اصلی خرده فروشی، جذب مشتریان با نمایشگر جذاب و ارتباط موثر است.  نمایشگر در واقع یکی از اولین نقاط تماس خریداران و محصولات است. در این سناریو، واحدهای نمایش خرده فروشی می توانند فضاهای خرده فروشی را به طور کامل متحول کنند. و تجربه خرید را برای مشتریان بهبود بخشند.  یک واحد نمایشگر موثر می تواند حتی ساده ترین محصول را برجسته کرده و فروش را افزایش دهد. این می تواند خریداران را با دیدن بیشتر، ملموس و قابل دسترس تر کردن محصولات، اغوا کند. دو نوع از واحدهای نمایش خرده فروشی وجود دارد که دنیای خرده فروشی را در طوفان فرو می برند.

1. نمایشگر POP مستقل در شلف فروشگاهی :

نمایشگر POP یا Point of Purchase به هر واحد نمایشگر مستقلی اطلاق می شود که توجه را به محل خود و محصولی که در اختیار دارد جلب می کند. این نمایشگرها با دقت طراحی و نصب شده اند تا جدا از تاسیسات ثابت در کف مغازه قرار بگیرند، این نمایشگرها در مدل های مختلفی مانند:

نمایشگرهای ورودی درست در ورودی فروشگاه برای تبلیغ یک محصول خاص استفاده می شود. شلف فروشگاهی ماهان شلف و امکانات آن در اختیار شما است.
سطل های زباله ظروف غول پیکری هستند که اقلام کوچکتری مانند آب نبات، شکلات، جوراب، لوازم جانبی مو و غیره را در خود جای می دهند.
ویترین ها برای نمایش بهترین محصولات بر روی ویترین مغازه ها و جذب جمعیت رهگذران استفاده می شوند.
نمایشگرهای مستقل برای نگهداری محصولات بزرگتر جمع و جورتر و سازماندهی شده اند. این نمایشگرها دارای قفسه و قلاب هستند.

2. نمایش قفسه های خرده فروشی :

قفسه های خرده فروشی تاسیسات ثابتی هستند که در راستای چیدمان فروشگاه قرار می گیرند. یک چیدمان خوب برنامه ریزی شده همراه با قفسه های نمایش فروشگاهی سفارشی شده می تواند تفاوت ایجاد کند و مشتریان را ترغیب کند که بیشتر بمانند و خرید کنند و بیشتر برگردند.

این نوع قفسه و شلف فروشگاهی دارای چند مدل جلب توجه می باشد مانند:

بلندگوهای قفسه یا واحدهایی با تابلوهای علامت که حاوی اطلاعات مفید برای خریداران مانند جزئیات تخفیف، نام محصول، نام تجاری و غیره است.
نوارهای گیره منحصراً برای نمایش و تلاقی کالا با محصولات بزرگتر موجود در فروشگاه استفاده می شود.
نمایشگرهای درپوش انتهایی قفسه‌هایی هستند که راهروهای زیادی در دو انتهای یک شلف فروشگاهی دو طرفه دارند که عمدتاً در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی استفاده می‌شوند.
امروزه، غریزه خریدار به شدت به آنچه می بیند هدایت می شود، و نمی توان اثربخشی یک واحد نمایشگر خوب را در تاثیرگذاری بر فروش و افزایش مشتریان خود دست کم گرفت. این واحدها همچنین نقش مهمی در کمک به شما در برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و توضیح محصولات نمایش داده شده ایفا می کنند.

در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه واحدهای نمایش خرده فروشی می توانند کسب و کار شما را در یک محیط رقابتی شدید متمایز کنند.

1. واحدهای نمایشگر مقرون به صرفه هستند

واحدهای خرده فروشی بسیار کمتر از سایر گزینه های فانتزی، از تولید گرفته تا حمل و نقل و نصب، هزینه دارند. اکثر چیدمان‌های خرده‌فروشی دارای فضاهای از پیش تعیین‌شده با اندازه‌گیری‌های خاص هستند، که سفارشی‌سازی واحدها را برای تناسب با فضای اختصاص‌یافته آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، شلف فروشگاهی نمایش خرده‌فروشی و واحدهای مستقل سبک وزن هستند و به راحتی نصب یا جدا می‌شوند.

مهمتر از همه، این غرفه ها یک سرمایه گذاری یکباره هستند. پس از ایجاد قاب و ابعاد، می توانید با تغییر نمایشگر از دستگاه مجددا استفاده کنید. می توانید از آنها در چندین رویداد استفاده کنید و فقط صفحه را بر اساس موضوع تغییر دهید.

2. واحدهای نمایش قابل تنظیم هستند

سفارشی‌سازی مانترا مخفی برای زنده ماندن در دنیای خرده‌فروشی شدید رقابتی است. سفارشی سازی جیر را بالا می برد. یک پایه نمایش سفارشی به شما کمک می کند استراتژی برند را به مخاطبان خود بیان کنید و غرفه را دقیقاً همانطور که می خواهید طراحی کنید. پایه های نمایش را می توان با توجه به ترجیحات رنگ و شلف فروشگاهی طرح یا ساختار شما سفارشی کرد.

احتمال خرید یک کالا توسط مشتری زمانی که بتواند آنچه را که می خواهد در یک صفحه نمایش بسیار برجسته تر پیدا کند، بسیار افزایش می یابد. علاوه بر این، این امر به برند شما امکان می دهد تا به سطح بالایی از حسن نیت در ذهن مشتریان شما دست یابد. از نظر تجربه خرید، که توسط اکثر خریداران بسیار ارزشمند است.

3. واحدهای نمایش دسترسی آسان را فراهم می کنند

پایه‌های نمایش باز برای برجسته کردن محصولات از همه زوایا، به راحتی برای مشتریان بالقوه قابل دسترسی هستند. سهولت دسترسی یک مزیت بزرگ و یک معیار حیاتی است که نسل فعلی خریداران به دنبال آن هستند. استندهای نمایشی با دهانه های متعدد بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کرده و شانس شما را برای تبلیغ کسب و کارتان افزایش می دهد. این پایه های نمایشگر به دلیل طراحی ساده، زمان کمتری برای ساخت و نصب می گیرند. شلف فروشگاهی ماهان شلف برای دسترسی سریع به کالای شما می باشد.

4. واحدهای نمایش رضایت مشتری را افزایش می دهند

همه مشتریان خواهان یک تجربه خرید مثبت و لذت بخش هستند و در صورتی که برای به دست آوردن آن تجربه لازم است، مایل به پرداخت بیشتر هستند. مشتریان زمانی خوشحال تر می شوند که در مورد اینکه چه چیزی بخرند، کجا نیازهای خود را پیدا کنند و چه محصولاتی در دسترس هستند، اطلاعات بهتری داشته باشند. مشتریان خوشحال نه تنها ساعات طولانی را در فروشگاه شما می گذرانند، بلکه سفرهای مکرری انجام می دهند و نظرات مثبتی را منتشر می کنند که برای فروشگاه شما عالی است. در نتیجه شلف فروشگاهی ماهان شلف به کمک فروشگاه می آید.

5. واحدهای نمایشگر شلف فروشگاهی خرید را راحت تر می کنند

راحتی یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتری است. مشاغلی که راحتی خرید مشتریان خود را در اولویت قرار می دهند، شانس بیشتری برای حفظ رقابت دارند. استفاده از واحدهای نمایش برای به نمایش گذاشتن کالا یک راه ایده آل برای ارائه دقیقا همان چیزی است که مشتریان شما می خواهند. تجربه خرید راحت تر منجر به خرید بیشتر برای مشتریان می شود.

6. واحدهای نمایشی حضور برند را بهبود می بخشند

واحدهای نمایشی که به صورت استراتژیک قرار دارند به عنوان یک فروشنده عمل می کنند که حضور برند شما و در نتیجه فروش را بهبود می بخشد. اگر در موقعیت ایده آل قرار گیرد، برند شما 24 ساعته مورد توجه قرار می گیرد. این به نوبه خود سرنخ های بیشتری ایجاد می کند و ورود به فروشگاه را افزایش می دهد. چیدمان شلف فروشگاهی در این زمان خیلی اهمیت زیادی دارد.

7. واحدهای نمایشی خریداران آنی را هدف قرار می دهند

خریداران فوری ابتدا خرید می کنند و بعداً خرید خود را توجیه می کنند. فروشگاه های خرده فروشی بیش از نیمی از درآمد خود را از طریق خریدهای فوری تولید می کنند. به طور کلی، اکثر مصرف کنندگان خرید را بر اساس تصمیم گیری احساسی انجام می دهند تا استدلال منطقی. با قرار دادن تابلوهایی روی کالاها برای تشویق مشتریان به خرید، خریدهای فوری را تشویق کنید. این باعث می شود که آنها بیشتر محصول را ببینند و وسوسه شوند. شلف فروشگاهی خود را زیر هر یک از این نمایشگر ها چیدمان کنید.

8. واحدهای نمایش شلف فروشگاهی درآمد شما را بهبود می بخشد

ممکن است بخواهید بدانید که چگونه این اتفاق می افتد. واحدهای نمایشگر دارای علائمی هستند که توجه مشتریان شما را به خود جلب می کند و به آرامی آنها را به خرید محصولاتی ترغیب می کند که ممکن است در ذهن آنها نبوده باشد. Signage همچنین راه اندازی محصولات جدید، بسته ها، تبلیغات، پیشنهادات و فروش های ترکیبی را اعلام می کند. توجه مشتریان خود را جلب کنید و نیمی از نبرد خرده فروشی را برنده شده اید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *