قفسه بندی اهواز در یکی از بهترین شهر های ایران جهت اجرای قفسه فروشگاهی ، قفسه صنعتی انبار و سردخانه با تیم تخصصی ماهان شلف امکان پذیر است.

1- قفسه بندی اهواز مدل فروشگاهی هایپرمارکت : 

از آنجایی که فضا و رنگ محوطه هایپرمارکت متفاوت است. لازم است محل مناسب قفسه فروشگاهی را برای قرار دادن انتخاب کنید. اگر رنگ محصول نسبتا تک است می توانید رنگ قفسه را تیره انتخاب کنید. در غیر این صورت اگر رنگ محصول روشن است رنگ قفسه طوسی گزینه خوبی است. وظیفه اصلی قفسه نمایش اجناس است، بنابراین رنگ های خیلی روشن را برای جلوگیری از تسلط مهمانان بر میزبان توصیه نمی کنیم.

قفسه بندی اهواز ، محصولات سری قفسه هایپرمارکت باید به صورت عمودی قرار گیرند. اگر به صورت افقی قرار گیرند. مشتریان هنگام انتخاب یک کالای خاص احساس ناراحتی می کنند.

به دلیل قانون دید انسان، حرکت به صورت عمودی به سمت بالا و پایین راحت است. و خط دید بین بالا و پایین 25 درجه است. مشتریان وقتی کالا را از فاصله 30 سانتی متری تا 50 سانتی متری از قفسه انتخاب می کنند. می توانند کالا را در قفسه های 1 تا 5 به وضوح ببینند. تجربه ثابت کرده است که تأثیر این دو نمایشگر واقعاً متفاوت است. قرار دادن عمودی می تواند باعث شود که سری محصولات منعکس کننده سریال سازی خطی باشند. قفسه بندی اهواز. به طوری که مشتریان بتوانند به وضوح ببینند. قرارگیری عمودی محصولات سری، حجم فروش 20 تا 80 درصدی کالاها را افزایش می دهد. علاوه بر این.  قرار دادن عمودی به هر برند یک فرصت عادلانه و معقول برای رقابت نیز کمک می کند.

2 – قفسه فروشگاهی مدل طرح فرانسه : 

کلید بهبود فروش روزانه توانایی فروش بخش در قفسه است. بر اساس یک نظرسنجی، حجم فروش کالاها به شرح زیر تغییر خواهد کرد. فروش هایی که از پایین به بالا منتقل شده اند. همگی افزایش خواهند یافت. و آنهایی که از بالا به پایین منتقل شده اند.قفسه بندی اهواز. کاهش خواهند یافت. نظرسنجی روی همان کالا انجام نمی‌شود. بنابراین نمی‌توان از نتیجه‌گیری به عنوان یک حقیقت جهانی استفاده کرد. اما برتری موقعیت «بند بالا» آشکار است.

برخی از اجناس کوچک را می توان در نزدیکی قفسه های صندوق فروشگاهی سوپرمارکت قرار داد.  که احتمالاً در زمانی که مشتریان منتظر بررسی هستند. متوجه آنها می شوند. بنابراین، صندوق فروشگاهی عمومی سوپرمارکت به یک قفسه جلویی کوچک برای قرار دادن کالاهای کوچک مانند آدامس و باتری مجهز خواهد شد. پیشنهاد می شود برخی از کالاها را قرار دهید که به راحتی فراموش می شوند. به سختی پیدا می شوند یا نسبتاً بدیع هستند. قفسه بندی اهواز

3 – قفسه بندی انبار :

شلف انبار را همچنین می توان واحد قفسه انبار دانست. قفسه فلزی تجاری برای ذخیره سازی، قفسه بلند، سیستم قفسه انبار قوی. قفسه برای قفسه های چیدن و چیدن و غیره نامید. این یک سیستم اقتصادی، بادوام و همه کاره است که به طور گسترده به عنوان تجاری، صنعتی استفاده می شود. ذخیره سازی خرده فروشی یا خانگی قفسه بندی اهواز طولانی مدت ماهان شلف راه حلی قابل اعتماد و کارآمد برای ذخیره سازی و نمایشگر شما ارائه می دهد.

 

قفسه بندی اهواز
قفسه بندی اهواز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *