قفسه فروشگاهی کرمان

قفسه فروشگاهی کرمان


قفسه فروشگاهی کرمان

برای عملکرد سوپرمارکت ها، نحوه جذب مشتری به فروشگاه یک نکته کلیدی است که باید در نظر گرفته شود، زیرا تنها زمانی که مشتریان بیشتری در فروشگاه وجود دارند، می توان رفتار خرید ایجاد کرد و به فروشگاه کمک کرد تا گردش مالی کلی را بهبود بخشد. بنابراین چگونه می تواند مشتریان را جذب کند؟ ربطی به قفسه های سوپرمارکت دارد.

قفسه های سوپرمارکت لوازم مهمی برای نمایش کالاها در سوپرمارکت ها هستند. قفسه های عالی سوپرمارکت ها می توانند جذابیت خاصی را برای مشتریان ایجاد کنند. پس چگونه باید قفسه ها را قرار دهیم؟ ماهان شلف نکات زیر را خلاصه می کند:

 

1. قفسه فروشگاهی کرمان : سبک قفسه ها باید یکپارچه باشد

قفسه ها باید یک سبک واحد داشته باشند. در همان سوپرمارکت، قفسه ها باید یکپارچه باشد تا محیطی صحیح و منظم به مردم بدهد. با این حال، اتحاد مانند دو نخود نیست، بلکه مانند یک سبک است. تا جایی که به داخل سوپرمارکت مربوط می شود، رنگ قفسه ها باید با کالاهای فروخته شده هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر رنگ اجناس روشن است، قفسه باید خاکستری، قفسه رنگ روشن باید رنگ تیره، قفسه فروشگاهی کرمان رنگ تیره باید رنگ روشن و تطابق رنگ بین قفسه و کالا باید باشد. معقول. علاوه بر این، سبک قفسه نیز باید با کالا هماهنگ شود. به عنوان مثال، شراب قرمز به طور کلی در قفسه های فولادی و چوبی و سبزیجات و میوه ها به طور کلی در قفسه های میوه و سبزیجات قرار می گیرند. تا آنجا که به بیرون سوپرمارکت مربوط می شود، قفسه سوپرمارکت نیاز به هماهنگی با محیط خارجی دارد.

قفسه-فروشگاهی-02
قفسه-فروشگاهی-02

2. جعبه نور و علائم

استفاده از جعبه نور در قفسه بسیار زیبا به نظر می رسد، کل سوپرمارکت نیز باید نور کافی را تضمین کند، که برای ترویج فروش کالا بسیار مهم است. علاوه بر این، در سوپرمارکت‌های بزرگ، استفاده از علائم می‌تواند باعث شود مشتریان کالاهای مورد نیاز خود را بهتر بیابند و رضایت مشتریان را جلب کنند. قفسه فروشگاهی کرمان

قفسه-فروشگاهی-03
قفسه-فروشگاهی-03

3. فاصله مشخصی را بین قفسه ها حفظ کنید

بین قفسه ها زیاد شلوغ نشوید، فاصله مناسب را رعایت کنید تا مصرف کنندگان بتوانند هنگام خرید کالا آزادانه تر حرکت کنند. طراحی قفسه فروشگاهی کرمان باید اطمینان حاصل کند که قرار دادن و دوباره پر کردن کالا راحت است، فضای کمی را به طور مناسب باقی می گذارد و به مشتریان احساس افسردگی نمی دهد. این به مشتریان حس نظم و آراستگی می دهد. قفسه فروشگاهی کرمان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *