قفسه راک سنگین - قفسه انباری - ماهان شلف

قفسه راک سنگین - قفسه انباری - ماهان شلف


قفسه بندی انبار را به طور کلی با توجه به مشخصات کالا و فضای انبار شخصی سازی می کنند. حرفه ای به نام قفسه صنعتی.

شرکت ماهان شلف ( Mahan Shelf  ) یکی از تولید کنندگان حرفه ای متخصص در زمینه طراحی ، ساخت ، نصب انواع قفسه ها می باشد.

ماهان شلف دارای یک نیروی فنی قوی ، تجهیزات تولید یکپارچه ، یک تیم نصب بالغ و سیستم خدمات پس از فروش است. ما همیشه مطابق دقیق با هنجارهای صنعت ، همچنان به جذب سیستم پیشرفته داخلی و خارجی سیستم تدارکات ، همراه با وضعیت واقعی شرکت های داخلی ، و به طور مداوم محصولات جدید را توسعه می دهیم.

سیستم قفسه بندی انبار به عنوان مبنایی برای انبارداری لجستیک و تجهیزات مهم است. چگونه می توان برای تقاضای این سرویس کارآمد ، به توسعه اقتصادی کلی اقتصاد جدید کمک کرد؟ ، که ما نیاز به ارائه محصول به روز شده با تقاضای بیشتر داریم.

قفسه راک سنگین - قفسه انباری - ماهان شلف
قفسه راک سنگین – قفسه انباری – ماهان شلف

1) قفسه بندی انبار | قفسه راک سنگین :

قفسه راک سنگین ، که به آن قفسه های راک پالت نیز معروف است می گویند. زیرا دارای بازویی است و اغلب با پالت در ارتباط است. قفسه راک سنگین اغلب نقش اساسی در ذخیره سازی انبار دارد. کالاها همیشه در پالت بسته بندی می شوند و سپس از لیفتراک برای قرار دادن پالت در قفسه راک سنگین استفاده می کنند. قفسه راک سنگین به طور کلی 5-6 لایه ، سوراخ الماسی ستونی شکل دارند.

2) قفسه بندی انبار | قفسه راک درایوین :

این نوع قفسه معمولاً اجازه می دهد لیفتراک در ردیف راهروها به سمت خروجی قرار گیرد ، یک نوع معمول مانند در اولین بار ، که دارای چگالی بالا است ، مناسب برای محصولاتی که نوع ساده دارند ، اما مقدار زیادی از آن وجود دارد. در مقایسه با قفسه های راک پالت ، محرک موجود در پالت می تواند 30٪ فضای بیشتری فراهم کند. قفسه راک درایوین به طور گسترده ای در عمده فروشی ، سردخانه ، صنایع غذایی استفاده می شود.

3) قفسه بندی انبار | قفسه راک کشویی :

مزایای قفسه راک کشویی چیست؟ هسته اصلی شاتل عملکرد شاتل در قفسه و کنترل آن است که به عنوان نوعی سیستم قفسه اتوماتیک شناخته می شود ، برای دستیابی به یک عملیات خاص هوش مصنوعی دارد. آن ها عملکرد طبیعی یک لیفتراک و نقش یکپارچه قفسه ها هستند. اصل اساسی این است:

لیفتراک محصولات را در جلوی راهنمای راه قفسه قرار می دهد ، سپس با استفاده از ریموت رادیویی برای کنترل شاتل ، پالت را به موقعیت خاص منتقل و تحویل می دهد.

4) قفسه بندی انبار | قفسه راک بالکنی :

کف نیم طبقه یکی از سیستم های قفسه بندی است که می تواند ذخیره سازی انبار را به حداکثر برساند. قفسه راک بالکنی (نیم طبقه) میان طبقه قفسه های اساسی را با سکو ترکیب کرده و سیستم قفسه های ذخیره سازی جدیدی را تشکیل می دهد که می تواند محصولات بیشتری را در یک منطقه خاص ذخیره کند. می تواند دو یا سه سطح مناسب برای انواع مختلف با مقادیر زیاد یا بیشتر اما با مقادیر کم کالا انجام دهد. در یک کلام ، قفسه های اتاق زیر شیروانی بیشتر مناسب نیازهای مدیریت انبارهای یکپارچه هستند.

5) قفسه انباری بازویی | قفسه راک کانتلیور :

آویزان کردن بازوی فولادی برای نگه داشتن کالاهای زیادی ، قفسه راک کانتلیور مخصوص کالاهای بزرگ استفاده می شوند. بنابراین همیشه در کارگاه تولید برای تهیه مواد اولیه استفاده می شود. ساختار و ویژگی های ما می تواند به صورت زیر خلاصه شود:

قفسه ها عمدتا توسط قاب ، تیر پرتوی ، میله اتصال و سایر اجزای تشکیل شده است. قفسه راک کانتلیور دارای دو نوع مختلف یک طرفه و دو طرفه است ، که عبارت است از ذخیره کالاها با مواد غیر استاندارد یا طولانی.

قفسه راک سنگین - قفسه انباری - ماهان شلف
قفسه راک سنگین – قفسه انباری – ماهان شلف

سیستم قفسه انباری :

سیستم انبار سه بعدی یا انبار خودکار ، که از یک سیستم جامع است ، درجه بالایی از اتوماسیون سیستم ذخیره سازی است که یک فناوری مدرن هوشمند و تجهیزات انبارداری سنتی در یک ترکیب منظم از محصولات است. بدنه اصلی انبار اتوماتیک شامل قفسه ها ، جرثقیل های انباشته شده در جاده ها ، ایستگاه های کاری کتابخانه ورودی (خارج) و بارگیری خودکار (خارج) و سیستم های کنترل عملیات است.

قفسه یک سازه فلزی یا سازه ای از بتن مسلح از ساختمان یا سازه است ، قفسه اندازه استاندارد فضای بار است ، جرثقیل انباشته شده در جاده ها از طریق جاده بین قفسه ها عبور می کند ، سپرده را کامل می‌کند. به دلیل نیاز به پشتیبانی تجهیزات پیچیده ، بنابراین این سیستم ذخیره سازی کسب و کار نمی تواند تکمیل شود و یا دارای قدرت خاصی از تأمین کننده برای تکمیل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *