قفسه انبار پزشکی

قفسه انبار پزشکی


قفسه انبار پزشکی سیستم های قفسه بندی پالت برای سردخانه ها و اتاق های انجماد

سیستم های قفسه بندی پالت سازگار با شرایط محیطی سرد یا انجماد در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین راه حل های ذخیره سازی عمدتا توسط شرکت های مواد غذایی و بیوشیمیایی است.

1) قفسه انبار پزشکی | ویژگی ها :

سیستم های قفسه بندی سردخانه ها ویژگی های خاصی دارند که آنها را از سایر پروژه ها متمایز می کند.

بسته به نیازهای هر پروژه ، یک نوع قفسه انبار پزشکی یا دیگری ممکن است مناسب تر باشد. یا حتی ممکن است از ترکیب های مختلف قفسه بندی برای ارائه نتیجه مطلوب برای مشتری استفاده شود.

ویژگی اصلی ذخیره سازی سرد و انجماد ، علاوه بر خود دما ، نیاز به تراکم بیشتر سیستم قفسه بندی پالت است. برای اطمینان از کارایی بیشتر انرژی خنک کننده و در نتیجه صرفه جویی در هزینه های هر متر مکعب سردخانه می باشد.

بنابراین در این موارد از اهمیت حیاتی برخوردار است. کیفیت سیستم قفسه بندی پالت برای مقاومت صحیح در شرایط شدید محیطی و طراحی مناسب می باشد.

سیستم ذخیره سازی توسط یک تیم فنی متخصص برای اطمینان از سرمایش مطلوب و یکنواخت کلیه بارهای واحد انبار می باشد.

در مورد قفسه انبار پزشکی ، ماهان شلف در راه حل های ذخیره سازی سردخانه ها و اتاق های انجماد ، ساختار این سیستم های قفسه بندی پالت را توسعه داده و طراحی می کند.

تا آن ها را به بهترین شکل با این شرایط محیطی سازگار کند.

علاوه بر این ، محصول گالوانیزه ماهان شلف نسبت به سایر انواع سازه های فلزی مقاوم در برابر خوردگی است که آن را به عنصری ایده آل برای ذخیره سازی سرد تبدیل می کند.

قفسه انبار پزشکی
قفسه انبار پزشکی

2) قفسه سردخانه پزشکی | عوامل موثر :

لازم به یادآوری است که سیستم قفسه بندی پالت ، انبار و سردخانه آن تنها عنصر دیگری در فرآیند پیچیده زنجیره سرد هستند.

زنجیره سرد مجموعه ای از فرایندها و عناصر را در بر می گیرد.

که امکان نگهداری محصول با نیازهای دمایی معین را از زمان تولید یا جمع آوری می کند.

از طریق حمل و نقل و ذخیره سازی در قفسه انبار پزشکی ، تا رسیدن به کاربر نهایی در محل فروش فراهم می کند.

کل زنجیره باید کاملاً کار کند تا محصول ، معمولاً فاسد شدنی ، در وضعیت عالی به مقصد نهایی برسد. دو عنصری که بیشتر روی زنجیره تأثیر می گذارند دمای محیط و زمان قرار گرفتن محصول در معرض آن است.

به محض اینکه ذخیره سازی در این زنجیره شروع به کار کرد. باید به انتقال بین مرحله حمل و نقل و مرحله ذخیره سازی ، یعنی زمان بارگیری و تخلیه کالا توجه ویژه ای شود.

در این حالت ، زمان قرار گرفتن بیش از حد محصول در شرایط دمایی نامناسب ممکن است منجر به اختلاف حرارتی شود که پایداری زنجیره سرد را در قفسه انبار پزشکی می شکند.

قفسه انبار پزشکی
قفسه انبار پزشکی

3) قفسه بندی | نیازهای ذخیره سازی اصلی :

با تمرکز ویژه بر سیستم های قفسه بندی انبار ، هنگام انتخاب مناسب ترین نوع سیستم قفسه بندی پالت برای پروژه ذخیره سازی سرد. نکات زیر باید در نظر گرفته شود.

1 – بهینه سازی فضای مورد استفاده برای سرمایش خوب.

2 – مواد قفسه بندی پالت مقاوم در برابر شرایط نامساعد.

3 – حداکثر ظرفیت ذخیره سازی فروشگاه

4 – صرفه جویی در هزینه های تامین انبار

5 – کاهش زمان بارگیری و تخلیه

6 – یکنواختی دما

7-  تسهیل دسترسی به بارهای واحد

در زیر سیستم های قفسه بندی پالت مخصوص قفسه انبار پزشکی وجود دارد.

که از نظر ترکیب یا ویژگی می توانند با شرایط ذخیره سازی در سردخانه ها یا محفظه های انجماد سازگار شوند ، برخی از آنها از نظر فشردگی و کاهش زمان کارآمدتر از دیگران هستند.

4) سیستم های قفسه بندی پالت قابل تنظیم برای ذخیره سازی :

سیستم ذخیره سازی پالت قابل تنظیم برای بارگیری پالت ، یک سیستم قفسه بندی انبار است. که برای ذخیره مکانیکی پالت ها با استفاده از لیفتراک طراحی شده است.

دسترسی به پالت ها از طریق راهروهایی است که ابعاد آنها با توجه به نیازهای ذخیره سازی و فضای موجود متفاوت است.

در مورد سردخانه ها و اگرچه یک سیستم جمع و جور نیست. سیستم قفسه بندی پالت قفسه انبار پزشکی قابل تنظیم بسیار متنوع است و می تواند در ارتفاع ، عرض و طول قابل تنظیم باشد.

و راه حل های مدولار و مناسب برای بهینه سازی فضا و صرفه جویی در هزینه های ذخیره سازی ایجاد کند. می تواند برای استفاده در ارتباط با سایر سیستم های ذخیره سازی جمع و جور مفید باشد.

پایه های گالوانیزه این را به یک سیستم پالت چوبی ایده آل برای مقاومت در برابر شرایط نامساعد محیطی داخل سردخانه یا محفظه انجماد تبدیل می کند.

 

قفسه انبار پزشکی
قفسه انبار پزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *