قفسه صنعتی انبار

قفسه صنعتی انبار


قفسه صنعتی انبار برای تحمل بار متفاوت برای ذخیره سازی محصولات

مقادیر مختلف محصول یا ویژگی های مختلف بار ، گزینه های خرید برای قفسه صنعتی انبار متفاوت است. ما اغلب در زندگی خود شاهد استفاده از قفسه های سبک و متوسط ​​هستیم. با این حال ، در تولید صنعتی ، گردش تجاری انبارداری ، تدارکات زنجیره ای سرد و سایر صنایع ، قفسه های سنگین استفاده می شود. در واقع ، قفسه های سنگین فقط قفسه های راک پالت نیستند.

 

قفسه صنعتی انبار
قفسه صنعتی انبار

1) قفسه صنعتی انبار | راک پالت :

قفسه راک پالت یکی از مهمترین قفسه صنعتی انبار به شمار می آید. قفسه های این نوع رو قفسه های پالت را نیز صدا می زنند. که به طور کلی به قفسه های دارای باوزیی تک ردیف و قفسه های متصل به قاب دو ردیف تقسیم می شوند.

در سفارشی سازی واقعی قفسه ، رول فرم با مقطع مختلف معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. این حالت می تواند کالاها را در هر دو طرف ذخیره کند که سریعتر و کارآمدتر است. و هنگام طراحی و ساخت قفسه های بلند ، از ایمنی و ثبات بیشتری نیز برخوردار است.

2) شلف ایزی راک :

قفسه صنعتی انبار دارای گستردگی زیادی می باشد. در میان تدارکات قفسه بندی انبار ، قفسه بندی ایزی راک وجود دارد. قفسه های نیمه سنگین در بسیاری از صنایع مانند ذخیره سازی مواد تولیدی و فروش مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. از این قفسه های سبک برای قرار دادن کالاهای بلند ، گرد ، لوله ای ، ورق متعدد استفاده می شود.

طبقات قفسه ایزی راک به عرض های متفاوت تقسیم می شود. در مقایسه با طبقه میزان متوسط ​​، مواد به کار رفته در طبقه میزان متوسط ​​سنگین تر و منطبق تر با حمل بار و قرار دادن بار و بیشتر با بارگیری کالا و نیاز به قرارگیری کالا مطابقت دارد.

3) فرایند تولید قفسه صنعتی :

قفسه ذخیره سازی برای مواردی مانند فرآیند تولید محصول ، تخصیص مواد اولیه تولید استفاده می شود. میله جریان آلیاژ آهن از نوع غلتکی بین تیرهای جلو و عقب هر لایه مرتب شده است ، در یک شیب خاص قرار می گیرد و از وزن مخصوص خود برای دستیابی به جریان کالا و FIFO استفاده می کند.

قفسه صنعتی انبار شاتل رادیویی با استفاده از شاتل به عنوان یک وسیله کنترل هوشمند ، کل محموله پالت به طور خودکار برای ذخیره سازی در ریل قفسه نمایش داده می شود. برای کالاهایی با کالاهای کم مصرف مانند مواد غذایی، مواد شیمیایی ، و سایر نوشیدنی ها استفاده می کنند.

4) سبک ترین قفسه ذخیره سازی :

موارد فوق سبک اصلی قفسه های سنگین را پوشش می دهد. قفسه های سنگین سفارشی نیز نیاز به شرایط شخصی تولیدم می شوند. قفسه های سبک ایزی راک بهترین نوع قفسه ذخیره سازی برای انبارهای بزرگ برای ذخیره یک محموله است. قفسه های رول فرمینگ پرمصرف ترین نوع قفسه برای شرکت ها هستند.

با استفاده از ریل های قفسه صنعتی انبار برای فشار دادن کالاهای پالت به یکبار ، یک فضای تراکم ذخیره سازی بزرگ برای بهبود استفاده وجود دارد. به طور کلی در سایت هایی با انبارهای گران و گران قیمت مانند انبارهای منجمد قابل استفاده است.

 

قفسه صنعتی انبار
قفسه صنعتی انبار

5) مزیت قفسه بندی انبار :

قفسه صنعتی انبار که معمولاً مورد استفاده و مقرون به صرفه هستند. نصب آسان ، استفاده ایمن ، مناسب برای نگهداری انواع مختلف کالا. فضا به طور کامل استفاده شده و روش دسترسی ساده و سریع است. برای دسترسی مستقیم به محموله از کف پوش استفاده کنید تا با لیفتراک کار آسان شود. این نوع قفسه بندی کارآمد است.

عملیات ذخیره سازی انبار روان و بلامانع می شود. دسترسی قفسه به دلخواه برای انتخاب کالاها هنگام دسترسی به محصول نیز با کیفیت محافظت می شود. هر دو نوع قفسه عملکرد و ویژگی های انبارداری خاص خود را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *