قفسه رستوران

قفسه رستوران


قفسه رستوران جهت قفسه بندی انبار سردخانه و مواد غذایی

قفسه های انباری راک پرکاربردترین تجهیزات ذخیره سازی موجود در بازار است. با گسترش مداوم بازار قفسه ، شرکت های بیشتری شروع به تجهیز انبار با قفسه راک  می کنند. قفسه های ذخیره سازی یک وسیله ذخیره سازی انبار ساده است. اما برای اکثر مشتریان ، ساختار اصلی قفسه به خوبی شناخته نشده است.

اجازه دهید برای شما تجزیه و تحلیل کنیم چگونه قفسه رستوران خود را تجهیز کنید.

 

1) قفسه رستوران و

قفسه رستوران
قفسه رستوران

اقلام تشکیل آن :

اجزا واحد قفسه انبار معمولاً از قاب راک ، بازویی و کفپوش تشکیل شده اند. در هنگام استفاده ، با توجه به ابعاد انبار می توان با فاصله طبقات را تنظیم کرد. انواع قفسه رستوران شامل قفسه ایزی راک ، قفسه راک سنگین با توجه به ظرفیت تحمل تقسیم کرد. قفسه های سبک از نام آنها مشخص می باشد دارای چه تحمل باری هستند. این نوع قفسه ضعیف ترین ظرفیت تحمل بار را دارد. معمولاً برای نگهداری محصولات کم وزن و کوچک استفاده می شود. قفسه ایزی راک همچنین دارای مزایای قابل توجهی مانند نصب آسان و ساختار ساده است.

2) تحمل وزن طبقات قفسه رستوران راک :

قفسه ها با اندازه متوسط ​​دارای ظرفیت تحمل وزن متوسط ​​هستند که می تواند بیشتر محصولات موجود در بازار را ذخیره کند. در همان زمان ، قفسه های اندازه متوسط ​​را می توان آزادانه نصب کرد. طبقه ها را می توان به بالا و پایین تنظیم کرد. در مقایسه با قفسه های سبک ، ساختار قفسه های اندازه متوسط ​​پایدارتر است و سطح آن در زمان تولید رنگ آمیزی شده است که بسیار زیبا است. این قفسه رستوران برای دسترسی دستی به کالاها مناسب است.

3) قفسه سنگین برای تحمل وزن بالا :

قفسه راک - قفسه سردخانه
قفسه راک – قفسه سردخانه

قفسه های ذخیره سازی سنگین بهترین ظرفیت تحمل بار را دارند و برای رستوران های با تحمل بار بالا مناسب است. در حال حاضر بیشتر انواع قفسه های موجود در بازار بر اساس قفسه های راک سنگین ساخته شده اند. که به آرامی گسترش می یابند. بنابراین ، قفسه های سنگین از نظر سازگاری محصول نیز قویتر هستند.

صنعت قفسه بندی به ویژه در سالهای اخیر به سرعت پیشرفت کرده است و همچنین باعث توسعه مشترک شرکتهای بزرگ شده است. با پیشرفت مداوم جامعه ، عملکرد سیستم های قفسه انبار نیز به طور مداوم افزایش می یابد. ترکیبی از فناوری اطلاعات و فناوری رایانه به این معنی است که قفسه ها وارد مرحله جدیدی می شوند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *