قفسه فروشگاهی طرح فرانسه

قفسه فروشگاهی طرح فرانسه


قفسه فروشگاهی اهواز

با استفاده از قفسه‌های کنسولی که از یک یا دو طرف پشتی عمودی سفت و سخت امتداد می‌یابند. به قفسه‌های هایپرمارکتی نمایشی معروف هستند. آنها بیشتر برای نمایشگرهای خرده فروشی استفاده می شوند. زیرا جابجایی و پیکربندی مجدد آنها آسان است. قفسه‌های نمایش خرده‌فروشی گوندولا قلب تجارت فروشگاه است. این پست راهنمای فروشگاه شما است که جزایر و راهروهایی را تولید می کند. که مشتریان برای حرکت در فروشگاه شما به آنها وابسته هستند. قفسه‌بندی فروشگاهی ممکن است برای نشان دادن دقیقاً همان چیزی که می‌خواهید در یک پلان طبقه‌بندی فروشگاهی که به خوبی طراحی شده است. به نمایش بگذارید.هنگام تأسیس یک هایپر جدید یا اتمام بازسازی، زمان باید صرف جستجوی نتیجه دلخواه شما شود. رنگ قفسه گوندولا، چیدمان مکانی که در مغازه قرار گرفته است. تعداد سطوح قفسه و سایر عوامل همگی در نتیجه نهایی نقش دارند.

در اینجا ما در مورد 5 عامل قفسه فروشگاهی اهواز صحبت می کنیم که باید در نظر گرفته شوند.

1. کدام نوع قفسه فروشگاهی اهواز را باید انتخاب کنید؟

انتخاب‌های شما در پانل پشت پانچ یا پانل ساده و مش در دسترس هستند. اینها در یک توالی کار سنگین تا سبک ضبط می‌شوند. توجه داشته باشید که پانل ساده را می توان تنها با قفسه بندی استفاده کرد، اما یک جایگزین کم هزینه است. بنابراین، اگر به سادگی قفسه را ذخیره می کنید. و به سایر لوازم جانبی تجاری (به عنوان مثال، قلاب) برای نمایشگر خرده فروشی گوندولا خود نیاز ندارید. این واقعاً یک گزینه فوق العاده است. علاوه بر این، می‌توانید از یک پنل ساده با ترکیبی از قفسه‌های نمایش خرده‌فروشی برای قفسه فروشگاهی اهواز استفاده کنید.

2. چه رنگی از قفسه های نمایش محصولات  برای کسب و کار شما بهترین است؟

به طور کلی، مشتریان ما به انتخاب قفسه‌های نمایش سیاه و سفید پایبند هستند، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور باشید. اگر می خواهید رنگ های خود را کاملاً مطابق با سبک فروشگاه خود داشته باشید، قفسه های تله کابین شما قطعاً می توانند با رنگ مورد نظر شما رنگ آمیزی شوند. ما یک دستگاه پوشش پودری با تجربه بسیار بالا را برای اجرای طرح رنگی نمایشگر خرده فروشی گوندولا شما اتخاذ می کنیم. این مطمئناً زمان تحویل سفارش شما را افزایش می دهد، بنابراین باید برنامه خود را از قبل تنظیم کنید.

 

3. چند طبقه قفسه از قفسه های فروشگاهی نیاز است ؟

تعداد سطوح قفسه‌ای که انتخاب می‌کنید بر اساس قد، وزن و عرض محصولاتی که به بازار عرضه می‌کنید تعیین می‌شود. به همین دلیل است که برنامه ریزی از قبل ضروری است. برخی از مشتریان نقشه‌ای از قفسه و هر قفسه را به پایان می‌رسانند، و جزئیاتی را که کالاها در هر قفسه جابه‌جا می‌شوند، همراه با اندازه و وزن اقلام نشان می‌دهند. این امر خرید قفسه‌های نمایش خرده‌فروشی را بسیار آسان می‌کند، زیرا تیم حرفه‌ای ما نیازهای بار وزنی شما را درک می‌کند، حتی اگر در ابتدا مدتی طول بکشد. قفسه فروشگاهی اهواز

هنگامی که به موارد فوق توجه کردید، خواهید آموخت که فروشگاه شما با چند سطح قفسه مطابقت دارد. به خاطر داشته باشید که قفسه‌های نمایشگر خرده‌فروشی گوندولا دارای ارتفاع‌های مختلفی هستند، بنابراین اگر نمی‌توانید همه کالاهای خود را در خود جای دهید، «بالا» یک جایگزین است. شما می توانید قفسه ها را همراه با سطح بالای واحد گوندولا انتخاب کنید. این فضای اضافی به شما کمک می‌کند تا محصولات را به‌جای بازیابی از اتاق پشتی، سریعاً ذخیره کنید. انتخاب دیگر این است که بشقاب‌های ضربه‌ای را در پایین قفسه‌های نمایش خرده‌فروشی بگذارید، به این معنی که محصولات اضافی زیر دستگاه ذخیره می‌شوند.

 

4. به کدام لوازم جانبی قفسه های نمایشگر خرده فروشی گوندولا نیاز دارید؟

همانطور که قبلاً، این بستگی به نوع کالایی دارد که فروشگاه شما می فروشد. ما طیف وسیعی از لوازم جانبی قفسه‌بندی نمایشگر خرده‌فروشی گوندولا را داریم، از قلاب گرفته تا لوازم جانبی خاص مانند جا کفشی و توپ. اگر قلاب‌ها را انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که قلاب وزن چیزی را که نمایش می‌دهید تحمل می‌کند – یک فروشگاه ماهیگیری که لنگرها را نمایش می‌دهد احتمالاً به یک قلاب بسیار سنگین نیاز دارد، در حالی که آب‌نبات‌های نباتی به سبکی نیاز دارند و غیره. قفسه فروشگاهی اهواز

 

5. پیکربندی قفسه های دوطرفه شما چگونه باید باشد؟

هنگام برنامه ریزی چیدمان فروشگاه خود، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید – بیش از آنچه این مقاله اجازه می دهد! یکی از عوامل مهم این است که شما همیشه باید فضای کافی بین قفسه‌های نمایش خرده‌فروشی خود بگذارید تا کالسکه‌ها و چرخ دستی‌ها بتوانند مسیر خود را در راهرو مرور کنند – و وقتی فضای کافی برای ترافیک «دو طرفه» وجود داشته باشد، حتی بهتر خواهد بود! قفسه فروشگاهی اهواز

از قفسه های دو طرفه برای ایجاد راهروهایی در وسط و همراه با قسمت های کناری فروشگاه استفاده می شود، در حالی که از قفسه های نمایشی یک طرفه برای استفاده حداکثری از دیوارها و گوشه های خالی استفاده می شود که نشان دهنده پتانسیل های بکر نمایشی است که منتظر استفاده هستند.

بله، انتخاب اینکه کدام سیستم قفسه بندی برای کسب و کار شما مناسب تر است می تواند کار دشواری باشد، اما با رعایت چند نکته اساسی، نیازی به این کار نیست. اگر هنگام انتخاب قفسه نمایشگر خرده فروشی گوندولا خود به کمک نیاز دارید، به سادگی با ما تماس بگیرید یا از طریق درخواست ارسال کنید. ما خوشحالیم که کمک کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *